oferta
DOBÓR PERSONELU
Naszym klientom oferujemy pełny zakres usług związany z rekrutacją pracowników. Przede wszystkim specjalizuejmy się w doborze kadr na stanowiska średniego i niższego szczebla zarządzania.
W naszej pracy posługujemy się zróżnicowaną metodologią, dostosowaną do potrzeb naszych klientów oraz specyfiki obsadzanego stanowiska.
W podejmowanych działaniach rekrutacyjnych dbamy o kreowanie i zachowanie wizerunku firmy - Klienta.
Naczelną zasadą naszej działalności jest troska o ochronę interesów naszego Klienta z zachowaniem dyskrecji dla potencjalnych kandydatów. Informacje o Kliencie przekazywane są kandydatom tylko na spotkaniach osobistych w sposób wcześniej ustalony z Klientem.
Etapy procesu rekrutacji:
- przyjęcie zlecenia od firmy - klienta
- wybór metody rekrutacji Klasyczna rekrutacja ma charakter poszukiwań bezpośrednich, wspartych analizą bazy danych i ogłoszeniami internetowymi lub prasowymi.
- selekcja i dobór pracowników
- zapoznanie się z pisemnymi ofertami kandydatów, zaproszenie na rozmowę tylko te osoby, które spełniają wymagania,
- przeprowadzenie rozmowy z wybraną grupą kandydatów, w tym weryfikacja informacji podanych przez kandydatów,
- sporządzenie raportu - przedstawiamy Klientowi raport zawierający opis 2- 4 sylwetek kandydatów,
- ostateczna rozmowa kwalifikacyjna, kandydata z przedstawicielami Klienta,
- podjęcie przez Klienta decyzji o zatrudnieniu wybranego kandydata.
Punktem wyjścia w pracy doradcy personalnego, jest poznanie firmy - Klienta i jego potrzeb personalnych. W tym celu przygotowywany jest formularz opisu stanowiska pracy oraz profil kandydata (zestaw zarówno umiejętności zawodowych, jak i cech osobowościowych, które powinien posiadać przyszły pracownik).
Pracujemy aż do chwili, w której Klient potwierdzi nam, że przedstawieni kandydaci spełniają jego oczekiwania.
DIAGNOZA I ROZWÓJ KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW: w tym ścieżka kariery
Assessment/Development Centre, to metoda oceny kompetencji oraz potencjału zawodowego pracowników lub kandydatów do pracy. Ocena ta formułowana jest w oparciu o obserwację potencjalnego lub obecnego pracownika w trakcie wykonywania zadań zbliżonych do występujących w organizacji.
Assessment/Development Centre ma zastosowanie w:
- rekrutacji i selekcji pracowników,
- ocenie potencjału zawodowego zasobów ludzkich w organizacji,
- planowaniu ścieżek karier,
- planowaniu potrzeb szkoleniowych,
- planowaniu awansów i kadr rezerwowych,
- rekrutacji absolwentów.
MOTYWOWANIE
Motywacyjny charakter osiągany jest dzięki płaceniu za wyniki, a nie za sam fakt świadczenia pracy przez pracowników.
Nagradzanie w organizacji wpływa na postawy, zachowania i motywację. Pracownik skłonny jest do dodatkowego wysiłku, jeżeli wie, że jego osiągnięcia będą mierzone, oceniane i odpowiednio wynagradzane.
OCENA PRACY PRACOWNIKÓW
System ocen pracowniczych jest istotnym narzędziem wspomagającym zarządzanie pracownikami i kierowanie ich rozwojem.
Ocenianie jest naturalnie związane z funkcjonowaniem człowieka w zespole. Świadomie lub nieświadomie - każdy z nas ocenia siebie i innych, a także podlega ocenianiu ze strony otoczenia. Nawet jeśli w firmie brakuje formalnego systemu ocen, to i tak każdy pracownik podlega nieformalnym, intuicyjnym ocenom przełożonych, podwładnych, współpracowników oraz własnej samoocenie. Opinie, które w ten sposób formułujemy o innych współpracownikach, często są obarczone błędami, wynikającymi z naszego subiektywizmu postrzegania różnych spraw. W związku z tym ryzykujemy, że będą one niesprawiedliwe. W celu eliminacji tego typu ocen - wprowadzamy nowoczesne systemy ocen okresowych pracowników.
Sprawiedliwa ocena okresowa może stać się użytecznym sposobem motywowania ludzi.